Interim Tendermanager
- Home
- Interim Tendermanager

Interim Tendermanager
3+ maanden, 24u/w
Zoek je een interim Tendermanager voor minimaal 3 maanden om tijdelijke uitval op te vangen? Of wil je tijdelijk beschikken over extra capaciteit? Wij hebben een team van ervaren Tendermanagers tot je beschikking. Door onze ervaring in uiteenlopende branches, kan je erop vertrouwen dat we aanbestedingstrajecten zorgeloos oppakken. We gaan verder dan dat. We zorgen niet alleen dat inschrijvingen op aanbestedingen gewoon doorgaan. Onze kennis en ervaring binnen talloze branches brengen ook verfrissing in de vorm van vernieuwing en creativiteit.
Tarieven en voorwaarden
Onze interim Tendermanager werkt nauw samen met het bestaande tenderteam om inschrijvingen zorgeloos te verzorgen.
Uren
De minimale inzet bedraagt 24 uur per week.
Looptijd
De looptijd bedraagt minimaal 3 maanden.
1. Wat vragen we van jou?
Bij het inschakelen van een interim Tendermanager vragen we van jou een heldere opdrachtomschrijving met duidelijke doelen en prioriteiten. Daarnaast is toegang tot relevante informatie en systemen essentieel, zodat onze tendermanager effectief aan de slag kan. Tot slot waarderen we samenwerking en afstemming met jouw interne team, gecombineerd met een open houding voor nieuwe ideeën en verbeteringen die we kunnen inbrengen vanuit onze brede ervaring.
2. Wat zijn de stappen, nadat je ons hebt gecontacteerd?
- Binnen 24 uur. We nemen contact met je op en plannen een moment in om nader in te gaan op het vraagstuk.
- Binnen 5 werkdagen. We maken de exacte behoefte inzichtelijk, rekening houdend met benodigde uren, beschikbaar budget, starttermijn en opdrachtduur. We bespreken overige verwachtingen en hebben verantwoordelijkheden helder.
- Binnen 7 werkdagen. We delen de offerte op basis van de exacte wensen en behoeften.